Zoals bij velen bekend, hebben wij te maken gehad met twee gevallen van diefstal. Vrijdag voor kerst hebben twee mannen zich voorgedaan als PostNL-medewerkers en op deze manier de zending ontvreemd. De daaropvolgende dinsdag is onze zending opgehaald door een chauffeur die dat afgelopen afgelopen weken meermaals heeft gedaan, maar zijn de pakketten nooit bij het sorteercentrum aangekomen. In eerste instantie leek het te gaan om een storing bij PostNL, waardoor de pakketten niet waren ingescand. Later bleek echter dat het busje van de chauffeur was leeggeroofd. Aangifte is inmiddels gedaan en het onderzoek is in volle gang.
Tevreden kunnen wij melden dat we de gevolgen voor de gedupeerde klanten zo goed mogelijk hebben kunnen oplossen. De laatste vervangende producten zijn gisteren verzonden en zullen hoogstwaarschijnlijk vandaag worden afgeleverd. Slechts in enkele gevallen was eenzelfde product niet op voorraad, maar hebben we in overleg met de klant voor een passende oplossing gezorgd. Klanten die voor een creditatie hebben gekozen, kunnen het geld begin volgende week op hun bankrekening verwachten. Wij willen al onze klanten hartelijk bedanken voor hun geduld. De bemoedigende reacties hebben ons goed gedaan!
Op dit moment zijn we in een vergevorderd stadium met PostNL om hun ophaalproces te verbeteren. Totdat deze verandering van kracht wordt, hebben wij een goede tussenoplossing gevonden om onze pakketten veilig te kunnen verzenden.
Wij willen bij deze ook graag iedereen bedanken voor het delen van ons Facebookbericht. Dit heeft geleid tot veel media-aandacht, waaruit een aantal tips zijn voortgekomen. We hopen dat deze tips in combinatie met de camerabeelden, leidt tot een goed einde van het politieonderzoek.
Mocht u een product hebben gekocht of aangeboden krijgen met één van de onderstaande serienummers, dan kunt u contact opnemen met ons of de politie: